Da'n före doppareda'n.

Nu är apoteket städat och klart inför julen,
nu är det bara tvättstugan och banken kvar.
Känner mig ganska utvilad idag så lite kan nog bli
gjort här hemma.

När jag skulle gå från apoteket idag så frågade de
om jag ville ha kaffe och tårta, men jag tackade nej.
Det blir ju så mycket man stoppar i sig ändå under julen.
I allafall så fick jag med mig en burk senap och det ska
bli intressant att smaka den.
Har inte provat den förut, men jag tar med mig den till
syrran eftersom det är där vi ska fira jul och äta en massa
mat.


Så här kommer man nog att känna sig efter julhelgen! Hi,hi!

Åter igen så håller jag på att scanna datorn, men jag tror att
min dator börjar bli gammal och utsliten för att klara av allt
som man har samlat på sig.

Det får gå så länge, kanske man skaffar en annan dator längre
fram.

Nu ska jag faktiskt ta mig en liten fika innan jag ska ner i tvätt-
stugan och skifta maskiner.
Sen blir det en välbehövlig avdammning av mitt databord.

Ha en jättebra dag, för det ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0