Datorkrångel och Julmat.

Jaa, tänk att det snart är julafton.
Dagarna har bara runnit iväg.

I morgon blir det fullt upp hela dagen.
Ska först iväg och jobba sen tvättstuga i 6 timmar
och sen blir det jobb igen.

Idag har jag scannat datorn, det kom upp en ruta
där det stod att datorn kan vara  utsatt för...
Började scanna vid 09.30 ca och jag fick avbryta strax
efter 11, var bjuden på lite julmat på isslokalen och där
var jag drygt en timme.

När jag kom hem så startade jag om datorn och började
scanna igen.
Den har hållit på i ca 3 timmar och medans jag jobbade
så passade Jenny den.
Det är en annan hastighet på den nu.

Ska fragmentera den senare så att det blir igenomgått
det man kan göra själv.
Skulle egentligen behöva tömma hela datorn och starta
upp den på nytt, men det blir en annan gång.

Ska passa maten nu, kanske skriver mer senare.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lena

Men va fasiken, är det din tur nu att ha datorkrångel! Trist!

2009-12-22 @ 19:55:58
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0