Lite stress och städviruset, vart är du?

Ja då var det kvällen och jag orkar inte tänka på någon
städning här hemma.
Städviruset försvann och jag vill helst bara sova.
Känner mig lite stressad inför morgondagen,  jag vill
försöka göra kväller så tidigt som möjligt.



Så här känner jag mig just nu så sängen är nog det rätta stället nu.

Tänk att man ska göra allt i sista minuten jämt, suck!
Alla julklappar är inte inslagna än och det kommer nog att bli en
väldigt lång natt dagen före dopparedagen.

Jag som tyckte tidigare att datorn blivit bättre, men icke.
Måste nog larma en av systerdöttrarna för att få någon ordning.
Kanske ska rensa alltihopa och installera windows7 som en del andra
i familjen har gjort.

Det är tråkigt när det ska krångla med datorn när man inte sitter framför
den så mycket.

Nej, nu säger jag God Natt och på återseende.
P.s. Hoppas min trötthet har försvunnit i morgon så jag kan
      sätta in en bild på en glad smileys istället. D.s. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-12-23 @ 00:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0