Lucia.

Har nyligen kommit hem från ett Luciafirande.
Eftersom Jenny går i 6an så är det hennes klass som
får stå för Luciatåget och sjunga för 6-års till 5:an.

Nu på kvällen så fick föräldrar och de man bjöd med
också se det fina tåget och höra alla de sånger de
har övat på under veckan.
De var duktiga.

Lånade min pappas digitalkamera för att kunna ta kort.
Jag kunde tyvärr inte lägga in någon bild nu för pappa
behöver kameran själv i morgon.
När jag har bränt in bilderna på skiva så ska jag lägga in
en här på bloggen så ni kan se vad fint det var.

I morgon är det ridskola, näst sista gången innan jullovet.
Vid 14-tiden så ska jag, Jenny, syrran och hennes man åka
till "Julias" för att? Jaa, jag vet faktiskt inte vad det ska bli
men antagligen lite Lucia och julfirande.
Det är vår kusin som ska vara med.

Efter allt detta så åker man med hem till syrran i Tallåsen
och ska ÄNTLIGEN få diska upp allt porslin och möblera deras
nyrenoverade kök.

Det har gått nio veckor för att få det klart, SUCK!
Vissa detaljer är fortfarande inte klart, men man kan 
i allafall använda spis, kylskåp och diskmaskin.

Mycket krångel har det varit dessa veckor så det är 
därför det har tagit sådan tid.
De som jobbat där har inte alls gjort det dom skulle göra.

Snart är det finalen i IDOL och jag ska titta.
Ska göra i ordning lite fika och mys innan, så nu slutar jag.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0