Måndag morgon.

Då var det en ny vecka och jag har varit och jobbat en sväng.
Jobbat och jobbat är synd att säga för jag fick en introduktionsdag.
Har denna månad fått ett extra jobb på en timme och nio minuter
5 dagar i veckan.
Nu har arbetstiden blivit 2 timmar och 45 minuter varje dag,
men bara december ut.
Nog om det.

Angående gårdagen så var ju den inte alls bra, men efter att jag
suttit här vid datorn och skrivit av mig den negativa energin så
blev jag helt plötsligt energisk och adventsstädade och pyntade
mitt sovrumsfönster.
Det blev bra och jag är nöjd.

"Att ta små steg i taget och få det gjort är bättre än att ta stora kliv
och ha det ogjort".

Det var det.
Nu blir det lite fika och sedan får man se vad resten av dagen har 
att erbjuda.

Ha en bra måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0