Mattor klara!



Jaa, så där kan det se ut men det var mycket värre...
Om jag velat så kunde jag gjort en matta till ;)

Nu är mattorna adventstvättade, det är så skönt.
Fick tvätta dom pga att vädringspinnen på balkongen släppte från
väggen och mattorna hamnade på golvet, inte fräscht :(

Min systerdotter kom hit med sin begagnade vardagsrumsmatta.
Hon hade tidigare frågat om jag kunde tvätta den.
Och det kunde jag :) 
En av de två tvättmaskinerna som finns i tvättstugan kan ta större mattor och 
när jag själv ändå skulle tvätta mina så kunde jag även ta hennes.

Madeleines matta ligger nu tvättad och klar i en säck så att den inte samlar
på sig allt damm som jag har här hemma.
Jag hoppas att hon blir nöjd :)

Nej, nu är det dags att säga God Natt om jag ska orka kliva upp
i morgon och gå till jobbet.
Sov Gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0