Minnen.



God kväll!
Här kommer det lite roligt att titta på.
Satt häromdagen och kopierade bilder från min mail och la' in
i bilddokument.

Denna bild fanns med och jag lovar att jag skrattade ganska mycket.
Jag klädde ut mig så här till ett 50-års kalas och hon som fyllde hade
problem med att lista ut vem det var.

Alla utom en visste inte att jag skulle dyka upp, jag skyllde på att
jag inte hade någon barnvakt.
När hon räknat ut vem jag var så sa hon:
-Du är ju inte riktigt klok du!!
Lappen jag har runt halsen skulle hon hänga upp
så att alla som kom dit såg den,
och den skulle inte ta's bort på något vis.

Det står så här:
Jag kan int prat
och int hör ja'
min undran:
är det här PRO har fäst?

Ja, så kan det gå när inte haspen är på.
God natt och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0