Noll inspiration och energi.



Var kan man hitta det som står på bilden?

Känner mig helt utmattad och denna dag har jag sovit bort.
Har varit upp de gånger jag ska ha insulin, men sen har man
varit helt knockad.

Jenny har varit en sväng till mormor och morfar, men sen inget
mer.
Mitt humör tröt en sväng ikväll och jag fick ta mig en promenad
för att lugna mig.
Det kom som en explosion och efter promenaden så hade det
lugnat sig.

Här hemma har det blivit en jäkla röra och jag orkar inte ta itu
med det.
Jag tror dels att vädret har en del med min trötthet att göra,
men även jobbet som jag har i huvudet mer eller mindre
varje dag.

Ibland så lyckas jag släppa allt och man flyter med men därimellan
så fastnar jag i det negativa som har med jobbet att göra.
Jag blir fullständigt slut av det.

Nu börjar det kännas lite bättre efter att jag har fått skrivit av mig,
det är det positiva idag.
Har ju även lite andra saker för mig, men har inte tagit klivet till att
kontakta den person som kan göra det jag vill möjligt.

Fy, vad jag har skjutit fram mycket av de saker jag vill ha gjorda.
Det beror nog på att jag har så mycket ledig tid så att jag hela
tiden säger: - Det hinner jag göra en annan dag, osv.
Vill ju ha fint till jul, men det kanske händer något under sista dagarna
innan det är jul för då blir jag smått stressad av att det ska vara klart.

Nu avslutar jag detta kapitel med att önska alla en glad 2a advent.
Må Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0