Snart Nyår.

Nu har jag jobbat sista dagen på apoteket.
De blev lite fundersam för de visste inte om det.
Önskade dom ett Gott Nytt År i allafall.

Tänk att det är nyårsafton i morgon och något nyårs-
löfte har jag inte avlagt.
Det är ju ingen idé, jag brukar inte hålla dom till 100% ändå.

Om jag bestämmer mig för något så håller jag det för mig själv
i såfall.
Hoppas annars på att år 2010 ska bli ett bra år för alla.

Idag åker Jenny till sin pappa och jag blir helt själv fram till den 10 januari.
Undrar vad man ska hitta på då?
De första dagarna så gör jag ingenting, det blir alldeles för tyst och lugnt
så jag inte kommer mig för att göra något.
Vet inte varför, det bara blir så.

På återseende, det är nu fikapaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0