Städvirus tillbaka.



Så här såg det ut på Jennys rum idag när vi började.
Fy bubblan vad jag nös så fort jag rörde i något.
Nu är det bara några saker kvar att ställa in i hennes
rum och sen är det klart.
Har inte blivit städat där sen ca 3 månader tillbaka,
Jenny har varit så tvärsför.

Juldagarna har varit så bra och julmat åt man så magen
stod åt alla håll, men gott var det.
Tack syster, Lars och mamma för all den goda mat vi fick!
Potatisen och syltan vi fick med oss hem är nu uppätet, burken
är diskad och klar.

Måste bara slänga in att städviruset har kommit tillbaka
och det känns bara bra.

Om ungefär 6 timmar ska man kliva upp för att jobba.
Har städningen på apoteket tills på onsdag och sen har
jag bara banken igen.

På onsdag blir jag även barnledig, Jennys pappa kommer och
hämtar henne.
Hon ska vara med sin pappa resten av jullovet och kommer
hem dagen innan skolan börjar den 11 januari.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig om man ska orka kliva upp.
God fortsättning så länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0