Äntligen över!



Äntligen så har de reparerat klart avloppsrören.
Det har tagit tid men man är ju överlycklig nu när man vet
att det är slut på "stopp i rören".

Slambilen har fått kommit hit ganska ofta förut bara för att
någon har spolat ner något som inte hör hemma i avloppen.

Jag har nyligen tagit ett skönt bad och man känner sig som en
helt ny människa.
Har ju bara haft tillgång till dusch i lokalen och hos mor och far
tidigare, men nu kan man använda vårat badrum igen. Hurra!

I morgon blir det en resa till hudik, ska på sjukhuset och få
en blodsockermätare som mäter blodsockret hela dygnet runt.
Den 23e ska jag tillbaka och ta bort den.
De vill ha nattprover så att vi vet hur vi ska ställa in insulinet.

Det är inte roligt att själv gå upp mitt i natten för att kolla det,
man är ju helt slut då.
Tur att det gått framåt och att det ordnat en så'n här apparat
så man slipper kliva upp.

Nej, nu ska jag göra lite hemarbete som vi fick med oss från
kursen idag och se om man blir något klokare.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0