Vatten.



Så här jag kände jag mig idag.

Det är snart dax att sova eftersom jobbet kallar i morgon.
Har varit trött nästan hela dagen, men nu när man snart ska i säng
så har man blivit pigg.

Ska diska upp lite disk och torka köksbordet så får det vara bra för
ikväll.
Den vecka som kommer nu är sista veckan att kunna använda vatten,
för vecka 46 får vi inte använda wc, dusch eller något som har med vatten
att göra.

De ska nämligen reparera avloppsrören för de har fått sprickor.
Det kommer att ta en vecka innan det är avklarat.
Under tiden kommer vi att få en torrtoa placerad i badrummet som
de som arbetar med detta kommer att tömma var och varannan dag.

Duschmöjligheter kommer att finnas i en gemensam lokal,
men jag har ordnat det med mor och far istället.
Aven disk och tvätt har jag ordnat med dom.
Det löser sig på ett eller annat vis har jag hört.

Nej, dax att ta tag i det jag skulle göra så man kan lägga sig sedan.
God Natt!



Kommentarer
Postat av: Madde

Jaadu, 200 för den stora och 100 för den lilla då kanske?

2009-11-01 @ 23:14:58
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Lena

V.46! Typiskt, då har jag semester och jag hade ju planer på att komma till er då och sova över en natt.

Ja, jag avundas er inte, vad besvärligt att vara utan vatten!

2009-11-01 @ 23:16:59
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0