Egenskaper.

Har gått några dagar sen jag skrev sist, men jag har inte haft tid.
Det har varit ganska bra dagar.
I tisdags så ringde jag min syster för att höra om hon kunde och hade tid
med att fylla i ett papper om vilka egenskaper jag har.

Har fått ett häfte från kursen jag går på och först skulle man fylla i själv
och kryssa i de egenskaper man tyckte att man hade, men sen skulle det
också vara från någon man kände.

Jag har inte kryssat i allt som jag tycker att jag är, men det jag fyllt i så
överenstämmer runt 25 ord med min systers.
Dessa ord är till för att användas till det personliga brevet man ska skriva
i sitt CV.

Har skrivit ungefär hälften av mitt CV och det klurigaste att få ihop är just
det personliga brevet, men det ska väl ordna sig det med till slut.

I morgon är det dax för ridskolan och det ska bli skönt att promenera till
stallet.
På kvällen vid 19.00 så ska Jenny och några till som går där på stallet sova över
där, det ska tydligen bli något myspys.
På söndag så har de skötarmöte och då ska Jenny vara med där också.

Nej, nu ska jag göra mig en kopp kaffe.
Ha det bra!





Kommentarer
Postat av: Lena

Jaha, det var så! Att de ord som var lika skulle användas i ditt cv!

Men då får du väl lägga till ordet "försiktig" också, eftersom du inte har kryssat i alla som du tycker att du är! ha ha

2009-11-06 @ 23:03:00
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0