Ny dag, nya möjligheter!

Nu har man varit och jobbat och när jag kom hem så ringde jag iss.
Hon jag skulle prata med hade semester idag, så det är bara att vänta
tills i morgon.

De har stängt av avloppen igen men man slipper ialla fall gå till lokalen
för att tömma avloppsvattnet, det är bara att vänta tills klockan slår 18.00.

Ska följa dottern till stallet när hon slutar skolan för att rykta Cartoon.
Vid 19.30 ska hon på drillen, det har blivit senarelagt för att det inte fanns
någon ledig lokal att använda tidigare på kvällen.
Medans hon är där så ska jag ha tvättstugan, ska även dammsuga och torka
golvet i köket.

Nu ska jag gå och göra mig en kopp kaffe.
Må Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0