Ny Ork.

Dagen började med att man inte hade lust med någonting idag,
vare sig jobba eller gå på kurs.
Dom tankarna föll bort när jag väl begav mig till jobbet, kom även
på att jag skulle ha privatsamtal med kursledaren vid 14.00

Har nu för ett tag sedan kommit hem från det samtalet och jag är
full av ny energi.
Att få bolla olika saker man har i sitt huvud med någon gör ju att man
lättar på sin ryggsäck några kilon.

Ska ikväll hjälpa Emelie med lite läxor och jag ska även massera mamma
som börjat fått problem i ryggen igen.
Det blir väl så nu när hon gått i pension, man rör sig inte på samma sätt
som när man jobbade.

Har även fått svar av Madeleine att jag kan köpa delar av hennes bokhylla.
Det var positivt för jag har verkligen behov av förvaring, både på det ena och
det andra sättet.
300kr, ett bra pris.
Här får du svar Madeleine, jag köper dom.

Tänk vad denna eftermiddag känns bra helt plötsligt.
Ska nu gå in i köket och fortsätta röja, måste passa på nu denna vecka
när man har vatten.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt! Du får se till så dom kommer härifrån fort nu annars kanske jag höjer priset xD

De står i vägen så ja inte kan ta mig in till tvättställningen och grejer. Jobbigt :P

2009-11-03 @ 17:08:56
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0