Trevlig AllHelgonaHelg.

Helgen har löpt felfritt.
I fredags så kom Jenny hem på eftermiddagen och då käkade vi god mat och drack
alkoholfri cider.
Det blev en riktig mysfredag.

Igår så var vi på ridskolan och efter det så skulle vi till Järvsö för att Jenny skulle
klippa sig 11.30.
När vi kom dit så hade frisörskan väntat oss redan vid 10.30 för det var egentligen
då vi skulle ha varit där...Suck!
Jenny fick ändå klippa sig, så det gjorde inget.

Vid 14.00-tiden så gick vi till Erguns och åt kebabtallrik, man blev proppmätt.
Gick sedan på postplan och tittade på den lilla marknad som var där.
Jenny hittade t-shirtar som hon ville ha.
Tog man en så kostade den 60kr och två för 100kr, så vi tog två.
När karln som stog där packade ner dessa t-shirtar så tog han även en tredje
och stoppade ner, -ni får den här på köpet, sa han.
Vi tackade och tog emot den så klart, så nu är Jenny nöjd.

När vi kom hem så gick jag och la' mig en stund innan jag skulle ha tvättstugan,
det behövdes eftersom man har sovit så lite under veckan som gått.
Innan 20.00 så sa jag åt Jenny att ordna med dip till chipsen så kunde jag gå ner
i tvättstugan och ladda om maskinerna och efter det så satte vi oss framför tv:n
för att titta på körslaget och dippade chips, mums!

Idag söndag så har vi bara tagit det lugnt.
Var till mor och far, blev bjuden på lite mat och fika efter det.
När vi vid 14.30 ca gick hem så ville Jenny vara med en kompis.
Hon gick dit och jag gick hem till en rejält utvädrad och kall lägenhet. Brrrr!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0