Anställd.

Idag så var jag och träffade personalansvarig på ISS-lokalen här i Ljusdal.
Fr.o.m den första november så blir jag anställd av ISS men kommer att fortsätta
städa på Handelsbanken.
Handelsbanken får nu köpa denna tjänst av ISS.

Känner redan till ISS sen 2006 då jag vikarierade där.
Inger som är personalsamordnare har numer mitt mobilnr,
för att kunna ringa mig när det fattas folk.
Det har tydligen förekommit hela den gångna sommaren att de har behövt folk,
men ingen visste att de kunde ringa mig.
Nu vet dom det iallafall.

Imorgon ska jag på lab och ta prover för att jag ska träffa diabetessköterskan nästa vecka.
Tänkte också att jag skulle ha gått och fått mig lite vaccin, men man kan ju tydligen bli lika sjuk
efter det fast en kortare tid.
Nej ni, jag skiter i det.

Har väl aldrig varit med om maken att en influensa ska bli så jäkla omtalad i media.
När den förra influensan gick (fågel) så var det minsann inget ståhej om den.
Bara för att två blev så olyckligt sjuk så behöver man väl inte gå på så här.

Nej nog om detta.
Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och sedan blir det Natti, natti.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lena

Nämen Grattis till anställningen! Fan va roligt!

2009-10-20 @ 22:45:55
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0