Barnledig.

Ja, då var det fredag och jag sitter och väntar på att x-tåget mot Järvsö ska bege sig.
Ska faktiskt iväg och klippa mig igen fast det inte var länge sedan sen sist.
Vill hitta på något annorlunda än samma och samma hela tiden.
Vi får se vad Veronica hittar på för någonting.

I morgon så ska vi på ridskolan, efter det vid ca 12.00-13.00 så ska Jenny bli hämtad
av sin pappa för att följa med honom till farmor och vara där till nästa fredag.
Det är ju höstlov.
Det ska bli skönt att hon åker iväg för det har varit bråkigt denna vecka.
Vi behöver en paus från varandra ibland.

Igår morse så hade vi besök av min syster.
Hon stog här utanför och undrade om hon fick komma.
Det var en överraskning fast man hade tänkt haft en sovmorgon.
Hon ville inte vara hemma när snickrarna skulle komma för de har gjort en del fel
som min syster och hennes man har påpekat och snickrarna har blivit lite sura.
Det är konstigt att man som kund inte ska kunna påpeka fel utan att arbetarna ska bli
sur och vrång.
Som kund måste man ju kunna få det som man vill ha och inte bli styrda av arbetarna
att det ska vara på ett annat sätt.
Jag hoppas det ordnar upp sig.
All lycka till min syster och man!

Nej, nog om allt detta.
Nu ser jag fram mot att bli barnledig och kunna slappa framför tv:n.

Ha en jättebra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0