Dålig Ork.

Har nu i några dagar inte mått något bra.
Har haft stora diskussioner med dottern och har haft urkopplad dator, tv och DVD.
Ringde Jennys pappa i förrgår och bad honom att börja ta över för jag har tröttnat.

Var till Madeleine i förrgår och det kändes bra att komma hemifrån fast inte Jenny
var med.
Jenny var på vrångsidan.

Hittade lite kläder till Jenny som Madeleine ville bli av med, men hör och häpna...
Täckjackan som jag tyckte om och även Jenny, den använder hon inte!!
De långärmade tröjorna använder hon inte i skolan, men hemma.
Ingenting duger längre, vare sig det gäller kläder eller skor, SUCK!!

I morse när jag klev upp så var det -4 grader, brrrr!
Hon tog på sig en t-shirt och till jacka tog hon sin regnjacka, täckjackan var för kort...

Det som hon använder flitigt är den svart/brun randiga mössan som är efter Madeleine.
Resten har hon bara plockat åt sig för att ha här hemma inte på skolan?

Jag har varit fruktansvärt arg och ledsen de dagar som gått eftersom hon inte tänker på
att vara varmt klädd fast man har sagt åt henne.
Hon har tydligen kommit till det stadiet nu, att inte lyssna eller ta åt sig något.
Det är som att prata med en vägg.

Själv har jag stannat hemma idag pga att mina axlar inte känns bra, mitt huvud
känns som ett betongblock och är beredd på att explodera när som helst.
Har tagit alvedon och ipren, men det har inte hjälpt.
Sov väldigt dåligt inatt för att huvudvärken höll mig vaken.
Drack kaffe i hopp om att det skulle hjälpa, men icke.

Det var ett tag sen jag hade en sån huvudvärk, men jag vet vad det beror på
och jag försöker att gymnastisera med överkroppen mer eller mindre när jag känner av
att värken är på väg.
Det hjälper ibland och ibland inte.

Ska nu ta mig en kopp kaffe.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0