USCH!




Var ett tag sen sist.
Appropå bilden så har jag läst den på 2 dagar, det är en sann berättelse.

Den här boken handlar om Duncan Fairhurst (författaren) som blir utnyttjad av sin far från 4 års ålder
upptill 14 år.

Jag blev förbannad och ledsen över att det kan förekomma.
Det är inte många som vågar träda fram så här, men de som gör det anser jag vara 
väldigt modiga. 

Den är värd att läsa, för den som klarar av det.
Det förekommer stötande ord och som sagt så kan man antingen bli
riktigt förbannad eller väldigt ledsen.
Nog om detta.

Nu har jag fått de nya skåpluckorna och de är vita, SUCK!
Tycker inte om för mycket vitt, det blir så jäkla sterilt.
Knopparna kommer att monteras på måndag och även städ- och skafferidörr.
Det billigaste alternativet...
Knopparna är av plast!
Ja, ja vad man göra?!

Några nya tapeter och kyl å frys blir det inte,
den kostnaden har de inte ekonomi till.

God Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0