Allmänt Trött!

Denna dag har man verkligen varit slö.
Jag tror det kommer efter sen jag satt och märkte upp kläder till kl 01.30 inatt.
Det blev inget Delsbo idag, men det gjorde inget.
Jag hade satt upp en tvättid för att tvätta upp det som blev kvar sen sist.

Hela lägenheten är full med kläder som hänger utspritt för att det ska märkas
upp och ta's  med till Delsbo...SUCK!
Det ser för jä..igt ut kan jag lova.

Hade lite planer på att jag skulle rensa upp lite när man fick en veckas barn-
ledigt, men icke sa nicke.
Jag tror det kan bero på att jag inte längre trivs i lägenheten.

Vi bor i en 3:a på 67 kvadratmeter och det ser jämt stökigt ut fast man nästan
nyligen har städat.
Det största rummet är vardagsrummet.

När vi flyttade hit så trivdes man som bara den, men det har som sagt
förändrats och man är just nu bara trött på allt.
Inte bara på lägenheten utan även på grannen som är periodare
och man vet aldrig vad man möter i trapphuset när hon är i farten.

Jag känner bara för att pusta och stöna ikväll.
Jag får nog boka in en helg hos min syster och man igen,
men de måste få färdigt i köket först.
De håller nämligen på att renovera och det kommer att bli jättefint.

Får nog knöla in mig och Jenny där när det är färdigt så kan vi 
hjälpa dom att diska och ställa in allt porslin där de vill ha det.
Dels så går det lite fortare och jag tycker det är roligare att hjälpa andra
än mig själv.

Nej, nu ska jag börja fundera på att inta sängläge ska ju upp och jobba
i morgon och efter det ska jag på sjukhuset.
Eventuellt efter det så går jag till mor och far, kanske man får en kopp kaffe.

God Natt och Dröm Sött!


 

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja men det är ju en vardagsrumsmatta för bövelen! :D

Fejk-rya-matta på 160x230 cm så den skulle jag nog inte ens få in i badrummet :P Du får väl komma och kolla när jag fått den, ska ju köpa ny tv-bänk o grejer med så det kommer bli jättefint här :)

2009-10-29 @ 00:08:16
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag har semester v.46, så då kan ju jag komma och sova en natt hos er. Och så kan vi ju fixa och dona lite..... och så kanske ett glas vin eller två, ha ha

2009-10-29 @ 22:00:33
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0