Klar!!

Nu är jag helt klar med vardagsrum och badrum. Hurra!
Fy bubblan vad det var smutsigt.
Fick till och med min trasiga byrå bortfraktad till Åkerslund idag.
Det känns jättebra.

Ska nu in för egen rengöring och jag ska spa:a lite grann.
Har ordnat med ljuskronan i vardagsrummet så man kan ha tända ljus där.
Det blev mysigt med alla ljus jag tände igår så då måsta jag bara tända dom
ikväll också.

 
Ska sätta mig och mysa lite framför tv:n sedan,
vill ju passa på att göra det tills nästa gång jag ska städa.

Ha en fortsatt trevlig kväll, för det ska jag ha!!








Kommentarer
Postat av: Lena

Mysigt!

Jag har hittat ännu fler ljus nu när jag har hållt på och rensat, så jag har plockat ihop en hel kasse till dig. Tar med den någon dag när jag åker in på Ljusdal.

2009-10-11 @ 20:27:07
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0