Klart!

Äntligen så kan jag pusta ut, både efter gårdagen och idag.
Har nu städat klart mitt rum och jag har även rensat mina pärmar.
Jag har nu 7 tomma pärmar, snacka om papper.
Hittade arkiverade räkningar från 2005 och det var blandat med 2007-08.
Oj,oj!!

Har även gjort upp med Jenny att om hon ska sitta vid datorn så får hon
faktiskt hjälpa till med disk och hålla ordning på sitt rum.
Hon får faktiskt ordna med att plocka i och ur diskmaskinen varannan dag.

Har mitt upp i allt detta haft tvättstugan också, så nu får man sova gott
i rentvättade täcken, kuddar och rena sängkläder.
Undrar om man tar sig ur sängen i morgonbitti?!

God Natt!! 

  








Kommentarer
Postat av: Lena

Herregud, vart får du all ork ifrån människa!

2009-10-06 @ 19:39:36
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0