Kurs och exet.

Har idag varit på en företagskurs som hette "konsten att ta betalt".
Det var jättekul och vi skrattade väldigt mycket hela dagen.

Vi blev bjudna på lunch på "Nyfiket".
Efter lunch så gick vi tillbaka till Solhuset och fortsatte med olika kalkylblad att fylla i
och lite rollspel. Ha,ha!

Vid 14-tiden ca så blev det en liten bensträckare, jag passade på att gå ut och röka.
Väl därute så kom en gammal bekant ut som varit där och fikat.
Han stannade till för att prata en stund fast han hade en kompis med sig, som i sin tur
är ett gammalt ex till mig.

Fortfarande så har han myror i hela kroppen och ordet "hej" existerar inte.
Det gör det inte för mig heller för jag behandlar honom som luft.
Han gillar väl inte det, men vem bryr sig?!

Jag har även blivit en bokmal sen jag skrev sist och berättade om boken jag läst då.
Har börjat med en ny bok som heter: "Din drömguide", skriven av Sylvia Brown.
Den är också bra om man är intresserad av det.

Har gett mig sjutton på att jag någongång innan nyår ska ha läst åtminstone hälften av mina
böcker som står i bokhyllan.
Det är bara att sätta igång.

Ha en god nattsömn.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj då! "Konsten att ta betalt", man vågar inte ta hem dig nå mer nu då?! ha ha

2009-10-19 @ 22:54:05
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0