Så Fel Det Kan Bli.

Vaknade i morse och jag hade ingen lust att kliva upp.
Tittade på graderna och jag lovar att mina ögon vaknade till.
Det var minusgrader ute och jag hade definitivt ingen lust då att gå och jobba.
Men har man att jobb så måste man sköta det oavsett vilket väder det än är.
När jag kom ut så var det riktigt friskt och skönt ändå.
Det var bara det att sängen var ju så varm och go' så man hade lusten att
stanna kvar;)

Nu på eftermiddagen så har det verkligen blivit kallt.
Det är ingen riktig kyla utan en råkall luft och står man dessutom still så
blir man genomfrusen.

Igår så kollade jag in Madeleines blogg och hon skrev att hon hade beställt en ny matta.
Jaha tänkte jag,
det ser ut som min badrumsmatta, så jag skrev en kommentar om att mattan samlade
på sig skräp och damm men att den var lätt att ruska av...

Läste nu på kommentarer jag har fått och då har Madeleine skrivit att det är en
ryamatta till vardagsrummet,
inte en matta som fransarna är tvinnade och ser ut som små maskar...Hi,hi!
Men på bilden hon lagt in så såg den ut precis som min matta.
Tänk så fel det kan bli ibland.

Ikväll blir det nog en så'n där lång kväll igen.
Ska sitta och märka upp kläder igen och en del saker som ska fraktas iväg.
Det blir nog en resa till Delsbo i morgon efter 12.00 jag ska på kurs först,
sen packar vi bilen och sticker iväg.

Nu ska jag försöka få upp lite värme i kroppen för att ikväll är det kvällsöppet till 21.00
och jag ska köpa en luvtröja till dottern för 149kr.
Man måste köpa den mellan 18.00-21.00 för att få det billiga priset annars kostar
den 400kr ord.pris.

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!



Kommentarer
Postat av: Lena

Va bra att de har specialpriser en sån här kväll, det är ju lite skillnad på 400 kr och 149 kr!

2009-10-29 @ 22:05:49
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0