Snart helg.

Nu har även denna vecka nått sitt slut snart.
Jag tyckte att det var måndag bara häromdagen.

I helgen blir det ridskola och jag ska promenera iväg till en kompis.
Jenny ska få vara med sin mormor och morfar lördag till söndag.

Idag har jag varit iväg på kursen som arbetsförmedlingen anordnat åt oss som
är arbetslös.Vi är inte tvingade att gå på detta,
men förhoppningsvis så ser det bättre ut i ens papper att man går på sånt de erbjuder.

I morgon ska jag iväg och jobba mina 2 timmar.
Vid 10.30 så ska jag tillbaka till frissan.                                                                                                            
Hon har klippt mig kortare på den ena sidan
 och jag har fullt sjå med att få till det.   

  

Ja,ja det kan ju i allafall inte bli sämre.
Nu ska jag gå ner i tvättstugan och se om min tvätt har torkat.

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Lena

ha ha, lustigt! Både du, jag, Mariana och Emelie ska klippa sig i morgon! Vilket sammanträffande, hur ofta händer det att man har en klipptid en och samma dag?!

2009-10-01 @ 22:37:19
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0