Veckan som gått.

Jaha, då var det söndag och jag har sovit som en stock i natt.

Dottern åkte iväg med sin pappa igår och det blir ovanligt tyst i hela lägenheten.
Som sagt så har jag sovit som en stock, men det kanske beror på att det var dags att
ställa tillbaka klockan en timme, till vintertid.
Att äta frukost ensam är inget vidare, men man vänjer sig efter någon dag.

Den vecka som har gått har varit omtumlande men ändå skaplig.
I måndags var det kurs, tisdag anställning, onsdag ingenting, torsdag påhälsning av syster och kurs och
i fredags så var jag ju och klippte mig igen, det blev mycket bättre så nu är jag helt nöjd.
Kostnaden för klippningen och noppningen av ögonbryn blev billigare i Järvsö än här
hemma i Ljusdal.

Nu när jag skrivit upp allt jag gjort i veckan så blev det mycket mer än vad jag tyckte från början.
Tydligen så ska man teckna upp allt man gör för att förstå att man faktiskt
gjort lite nytta.

Idag blir nog mest en slappardag, att veta att man är helt själv i en vecka känns annorlunda.
Man vet att man kan göra mycket, men jag känner att en dag behövs för att kunna varva ner
efter en turbulent vecka.
I morgon är en ny dag och nya möjligheter.

Ska nog ta min systers råd att tända ljus och koncentrera mig på positiva saker för att 
samla ny energi.
Det blir min enda uppgift idag.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0