Älven.

Tog en tur med Mariana och Bulten till  älven ikväll.  Det var varmt och skönt.  Hade tagit med fika, först drack vi  cappucino och efter det skulle vi ta påtår av mitt snabbkaffe...  Attans!!  Jag hade glömt det hemma...SUCK!!

Idag har man inte gjort många knop efter att Jenny och jag hade varit på ridskolan.
Jag sov säkert i 2 timmar, jag var jättetrött.

På eftermiddagen så ringde jag min syster och frågade vad hon gjorde.
Då skulle hon till att äta och sedan ta Bulten med till älven.
Hon frågade om Jenny och jag ville följa med och jag tyckte att det var en utmärkt idé.
Fixade vatten till snabbkaffet som skulle med och plockade ner lite kola i en påse.

Vi anlände till älven och Mariana bjöd först på cappucino,
sen skulle vi ta påtår av snabbkaffet.
Döm om min förvåning...?!
Jag letade igenom alla fack i ryggsäcken, men inget kaffe.
Attans! Det stog kvar hemma...Suck!
Ja,ja, vi fick nöja oss med kola istället och saft som jag HADE
packat ner.
Utsikten var ialla fall fin och vi fick både motion och friskluft. 

Är nöjd med dagen ändå fast det blev som det blev.

Ha det bra! 


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken härlig dag, med eller utan påtår! ha ha

Själv har jag jobbat 7.00-21.30.

2009-09-26 @ 21:55:58
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0