En positiv dag.

Har nyligen fått en ny lådhurts i mitt kök, men det negativa i det
hela är att alla skåpluckor går i ljus senapsgul färg och lådorna blev vita...
Suck!
Har i allafall pratat med min hyresvärd och nu ska det även bli vita luckor.
Eventuellt blir det en helrenovering i köket, nya tapeter och kyl å frys.
Hoppas kan man i allafall göra.
Gick sedan till kursen jag går på 2ggr i veckan och tog en väldig omväg
för att få en uppiggande promenad. Skönt att få känna frisk luft.
Ska nu försöka avsluta min städning som jag påbörjade igår.
Ha en bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: Lena

Va bra att resterande luckor också byts ut.

Jag håller tummarna för att du får hela köket renoverat!

2009-09-15 @ 22:04:29
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0