I bloggens värld.

Så där ja, då har man blivit en bloggare.
Det känns ju lite konstigt, men det löser sig nog i slutändan!
Har fått hjälp av min ena storasyster. 
Hon tyckte att jag kunde ansluta mig eftersom jag brukar skriva 
ganska mycket så fort något hände eller bara ändå. 
Som det känns efter denna lilla stund så känns det ju ganska bra.
Tänk vad länge mina bläckpennor ska räcka nu...
Ska så småningom också styla om den så den blir mer personlig än vad den
är nu.
Ska anlita en av mina systerdöttrar att fixa det.
Vet ej när, men hoppas på att det kan bli snart.

Jaha ja, då har jag gjort min första lilla berättelse och nu kan den
som vill läsa.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du bestämde dig för att också ha en blogg och du verkar ju redan vara en van bloggerska!





2009-09-13 @ 18:46:24
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0