Krasslig.

Klev upp tidigt i morse för att man skulle iväg och jobba.

Jenny vaknade och var täppt i näsan och hade ont i halsen, hon blev hemma från skolan.
Jag gick för att jobba och var skapligt pigg, när jag kom hem så ringde jag mamma
för vi skulle till Säcken i Delsbo och lämna in kläder till försäljning.

När vi gjort det så stannade vi till vid deras café och tog en kopp kaffe,
trodde att jag druckit för lite kaffe eftersom jag hade huvudvärk.
Så var inte fallet, när mamma hade skjutsat hem mig och jag kom in så
blev jag frusen och mitt huvud värkte fortfarande.
Tog alvedon åt lunch och sedan la jag mig.

När jag vaknade så kände jag att även jag hade blivit täppt och var fortfarande frusen.
Jenny har blivit piggare men jag känner mig krassligare.
Det är ju influensa tider nu och det fattas bara att det ska bryta ut och sedan visar det sig
att man lider av svininfluensan. Suck!

En fråga:
Hur många olika sorters influenser finns det egentligen?
Är det någon som har koll på det?

Så fort man kommer till sjukhuset med feber och förkylning så är det alltid något virus....!

Nej, nu ska jag gå och göra lite middag för magen börjar protestera.

Hej på ett tag! 

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni får krya på er båda två!

2009-09-22 @ 19:55:32
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0