Nu Är Det Klippt.

Det är nu någon dag sen jag skrev, men som sagt så har man varit krasslig.
Det är på bättringsvägen men man är helt slut efter jobbet.

Har nyligen kommit hem från frisörskan, jisses så skönt att få av sig lite hår.
I juni månad, innan skolorna slutade så friserade jag mig sist.
Yvonne fick nästan helt fria händer med att klippa mig.
Det krav jag hade var att det skulle vara klippt runt öronen och att det skulle vara kort.
Nu behöver jag bara rufsa till det lite så är frisyren klar, Skönt!

Den 5e oktober så ska jag till frissan igen för att lägga i färg.
Behöver en förvandling ibland.
Dagen efter har ju Jenny och jag namnsdag, så då passar det bra med att göra sig fin i håret
dagen innan.

Om en timme drygt så ska jag, Jenny och Amanda gå och äta pizza.
Jenny fick ta med sig en kompis eftersom hennes kusin inte kommer idag.
Han ringde igår och talade om det.
Jenny blev besviken.

Nej, nu har jag för tillfället inget mer att skriva om,
får se om det blir mer i kväll.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0