Säcken.

Idag har det varit fullt upp.
Åkte till Delsbo på deras secondhandaffär,
anmälde mig för att sälja saker.
Det var en stor lokal med massor av kläder, porslin, böcker och leksaker m.m.
Det var lätt att hitta till det man var intresserad av.
Skyltar fanns uppsatta och man hittade även de storlekar man letade för att det också var uppsatt.
Snacka om en organiserad secondhandaffär.
Mycket rolig att gå runt i.
Kom hem vid 13-tiden och då var det bara att försöka hitta igen rätt sorts kläder för höst/vinter säsong.

Stack iväg på jobbet, kom hem en vända innan jag och min dotter gick till Sibylla för att äta.
Sen när vi kom hem så har jag märkt upp en del kläder och min dotter har nästan rensat ur hela sin garderob
på kläder hon växt ur och det hon inte vill ha. Pust!
Vid ca 22.00 så hade man märkt de kläder man ska åka iväg med och plockat ihop de resterande.


I morgon ska man upp tidigt för att följa dottern till ridskolan, vi tycker båda att det är roligt.
Hon rider och jag springer bredvid.
Efter en timmes ridlära så går vi hem och gör oss i ordning,
för vi ska till min syster och hennes man och
invardera deras gästrum tills på söndag.
Brukar göra så ibland bara för att komma hemifrån och ladda batterierna.
Början och slutet på denna helg är och blir bra.

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vill också åka dit och kolla! Jag var hem till mamma ikväll och hon visade gardinen hon hade köpt där.

Vi syns imorgon!

2009-09-18 @ 22:56:00
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0