Fullt upp.

Har idag jobbat på apoteket.
När jag kom hem så var jag så trött att jag
la´ mig i soffan för att vila ett tag.
Det tog 1½ timme att vila.

Varför man var så trött i morse och senare beror på att jag
tvärvaknade vid 02.40 och trodde att jag hade sovit över.
Var på väg att klä mig när jag kollade klockan en gång till
och då insåg jag att det var på tok för tidigt att gå till jobbet.
Vilken tur att man fick gå och sova igen.
Hoppas jag slipper vara med om det någon mer gång.

Jobbade ytterligare en gång på em och var efter det på ett
möte som bara var positivt.
Åkte med mamma för att handla, åt och tog mig ett avslappnande
bad. Det var skönt.
Nu på kvällen så har jag putsat två vardagsrumsfönster, så nu
känner jag mig nöjd bara av att ha börjat med det.
Bokhyllan åkte på en svängom den med och nu luktar det gott.

Nog om det.

I morgon är det praktikdag och det innebär att hela dagen går
åt till jobb.
Jag kommer väl hem runt 17-17.30 tiden ungefär.
Då kan man gå och lägga sig tidigt så man inte är så seg
på fredagen.

Nu ska jag gå och fortsätta.
Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0