Hudikresa.

Gjorde idag en resa till hudik.
Fick i julas ett presentkort av iss på lindex.
Jag var i behov av nya jeans och jag hittade ett par
som jag trivdes jättebra i.

Rände runt där på stan ett bra tag och tydligen många
andra.
Det kryllade av folk ute på gatorna och det var många
ljusdalsbor där också.

På kappahl hittade jag två långärmade tröjor som
var randig.
Brukar aldrig köpa något som är det annars, men
nu blev det 2st. Supersköna!

Det var tur att jag igår kväll gick och la mig tidigt
för natten innan så sov jag kanske 2-3 timmar,det
var stört omöjligt att sova.
Igår morse så började jag jobba kl 07.00 och jobbade
till 16.30. Pust!
Vikarierade för en på iss så man fick åka runt både till
färila och järvsö och sen hem till ljusdal igen.

Inte undra på att man var utpumpad vid 22-tiden.
Somnade innan jag ens lagt huvudet på kudden.
I morse vaknade jag och var väldigt utvilad och det
var ju bra när man skulle åka buss till hudik.
Hittade även lite kläder till Jenny och jag har äntligen skaffat
mig en våg...!
Den visar inte bara vikten utan även annat som jag ännu inte har
klurat ut hur det fungerar.

Har nu ikväll kollat på sista "Millenium" av Stieg Larsson och jag
tycker att den är sevärd fast det är mycket våld och blodiga scener.
Har sen jag köpte filmen "grabben i graven bredvid" köpt de flesta
filmer med Michael Nyqvist och då kunde man ju inte missa denna triologi.

Ska i morgon gå på filmen "Änglavakt" med Michael Nyqvist och Izabella 
Scorupco.
Ska bli intressant att se hur den är.
Har bara sett några korta trailers av den på tv.
Tycker att Michael Nyqvist är en bra skådespelare och därför försöker jag 
se det mesta han har gjort och gör.

Må gott!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0