Påsken över.

Jaha, då var påsken över och jag har inte skrivit på ett tag.
Har inte varit så pigg på att skriva för jag har jobbat som bara den.
Fick förra veckan jobba extra för en person som var sjukskriven.
Det var kul, men man blev trött efter dagens jobb.

I morgon börjar jag min praktik på öjegården i Järvsö
och man ska upp vid 05.30 för att hinna med tåget dit.
07.00 börjar jag och slutar 14.00.
Får testa mig fram och se om det fungerar att börja 07.00.
Det blir nästan för tidigt att ta mitt insulin vid 06.00 och äta frukost
då.

Onsdag och fredag denna vecka så ska jag jobba extra på apoteket,
eventuellt så blir det även måndag, onsdag och fredag veckan därpå.
Det rullar på med att få jobba extra och går det bra på öje så kommer jag
även att få jobba extra där med.
Nu var det mycket extra men, men ingen gladare än jag.

Jenny är hos sin pappa på påsklov denna vecka och hon kommer hem
på lördag.
Det är tomt utan henne, men skönt för oss bägge att vara ifrån varandra
ett tag.

En sammanfattning om vad som hänt under veckan som gått.

Nu hoppas man bara på att syrrans karl ska bli bra och att deras kök
ska bli klart.
De har haft en väldigt jobbig påsk.

Ha det bra och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0