Söndag.

Har idag bara slappat.
Var till mor och far på förmiddagen och sen åkte vi
och handlade.
När jag hade kommit hem så ringde Mariana och frågade om
hon kunde få lite kaffe innan hon skulle iväg på line dance träning.
Vi pratade en stund och jag sa åt Jenny att slå av datorn för att göra något
annat.

Hör och häpna!!
Hon sa åt mig att inte komma in på hennes rum och där var hon ibland
kortare stunder och ibland längre.
Det enda jag hörde var musik från hennes stereo och jag fattade ingenting
förrän hon öppnade dörren och sa åt mig att komma.

Det var dammråttor som hette duga och hon tyckte nog själv att
det var lite äckligt.
Hon hade börjat städa sitt rum. ??
Det är saker kvar att göra, men hon har dammat hela rummet och dammsugit
och hon höll på tills klockan blev halv 8 ikväll.
Hon ska fortsätta i morgon.

Jag blev jätteglad när jag såg att hon gjort så mycket och till å med bytt
sängkläder.
Hon brukar annars inte göra det och jag har inte brytt mig om det, för det är
hennes rum och hon får sköta det själv.

En bra dag med andra ord.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0