Tur i oturen.

Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist.
Det har varit en ganska så intensiv vecka.
När svågern fick komma hem från sjukhuset den 6/4
så trodde man att det skulle vara frid och fröjd. Men, men
den 7/4 vid 06-07 tiden så ringde mamma och sa att pappa
är på väg till hudik i ambulans... Åhh!

Han tuppade av i lastbilen och for sedan ner i diket, tack och
lov så var han på väg att stanna så det gick inte fort fram.
Pappa fick ett sår på näsan och ett i ögonbrynet, men i övrigt
så var han oskadd.
Lastbilen var tom och den var bara att bogsera upp och pappas
chef kunde ta över skiftet och fortsätta.

Jaa, som sagt så har inte veckan varit så rolig, har även under
dessa dagar jobbat extra på apoteket i två dagar och varit på
praktik i två dagar.

Den vecka som är på ingång så kommer jag att jobba tre dgr
på apoteket och en dag ska jag på möte och en dag praktik.
Hej och hå! Jag har inte praktiserat många dagar sen jag började
den 6/4.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja nu får det verkligen räcka med otrevliga och tråkiga händelser!

Nu får vi be om bättre och ljusare tider!

2010-04-11 @ 19:28:05
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0