Är Krasslig.

Idag har man frusit och örat har värkt,
förkylning på ingående känns det som.
Men alvedon, ipren och nässpray lättar upp lite grann.
Det är länge sen man gick och la' sig i skaplig tid
om kvällarna, men det är nu inga problem.
Hoppas man kryar på sig innan julen kommer,
vill inte sitta och snörvla och ha ett värkande öra
då.

Snart är det helg och man får vara ledig och då ska
jag sova ut, ska försöka ta itu med sovrummet och tvätta
mattor.
Bara jag orkar, gör jag inte det så får man väl slöa framför
tv:n eller titta på lite film.
Har ju lite filmer att titta på.

Jenny och jag kanske tar oss en myskväll med en bra film
och något gott till. =)

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0