3 istället för 2 i en vecka.

Har idag blivit en extra i familjen.
Jennys kusin Ingela från Turingen ska
bo hos oss en vecka.

Hon ska plugga till körkortet och tyckte att hon
kunde bo här istället för lägenheten som körskolan
lånar ut till elever som inte bor här.

Det har varit ganska mycket prat när de väl kom,
för den yngsta dottern i familjen var med.
Hon är 5½ år och jag lovar att hon verkligen kan prata,
prata och prata.

Jag har skrattat och haft kul under tiden de var kvar,
nu är det bara tyst.
Det var en upplevelse att träffa det lilla trollet och även
Emilia som är 8 år.
Pust, säger jag bara.
En hel dag med dessa två så skulle man nog ha
skavsår i öronen.

Ha en fortsatt bra Alla Hjärtans Kväll!
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul!

Men vad tufft att kunna fixa körkortet på en vecka! Jag håller tummarna för henne!

2010-02-14 @ 22:48:07
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0