Bättre begagnad dataskärm.

Nu har man skaffat en plattskärm till datorn.
Snacka om skillnad och vilken plats man fick på data-
bordet.

En kompis till min yngsta systerdotter ville sälja den
och det var ett jäkla bra pris kan jag lova, 500kr!!
Jag är mer än nöjd.

Ska smila för Madeleine någon dag och höra om hon kan
hjälpa mig att fixa lite grann när jag även har bytt "burken"
där man sparar allt.
Bättre begagnat, men det ser schysst ut.

Jag har fortfarande ont i halsen och jag sover dåligt om nätterna
pga hostan.
Det har även visat sig att Jenny har blivit drabbad av denna jäkla
hosta.
I morse så kunde hon knappt prata och hade egentligen ingen lust
att gå till skolan, hon gick ändå.
- Fröken blir så sur annars, sa hon innan hon gick.

Nog om detta, nu en kaffepaus och sedan jaa, vem vet vad man hittar på.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tjänster och gentjänster: datorfix mot massage kanske :D

2010-02-03 @ 17:56:24
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0