Jag är lycklig.



Äntligen börjar min förkylning att ge med sig, lite halsont kvar
men det överlever jag.
Har inatt fått sovit nästan hela natten och det är så skönt att
känna sig skapligt pigg iallafall.

Har idag jobbat extra på apoteket.
Vid 11.00 så hade jag samtal med kursledaren, så nu är
jag verkligen på hugget med min idé som ska bli verklighet inom en
snar framtid.

Tänk vad mycket det gör när man får bolla med någon om sina ideér.
Det har tagit tid men nu känns det som att det verkligen ska hända något.
Hade jag inte börjat denna kurs så hade jag nog inte heller nått så här långt
just nu.
Jag har varit velig och har inte riktigt kunnat bestämma mig om jag ska
genomföra det eller inte, men nu ska jag banne mig genomföra det
och jag ger mig inte förrän jag fått min vilja igenom.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Rolig och verkligen talande bild! (Den snor jag av dig).

Låter spännande med dina planer...... hmm undrar vad det är, jag blir lite nyfiken! Ser fram emot att få se dina planer växa fram och kanske bli presenterade i bloggen så småningom.

2010-02-05 @ 17:27:49
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0