Snart snuvfri och rolig kväll.

Äntligen på bättringsvägen är ju snart snuvfri.
Det har varit jobbigt med att vara sjuk,  jag har ju
missat träningen i två veckor nu.
Dagen i övrigt har varit bra.

Fixade tvätten ganska snabbt och det var för
att man inte hade så mycket.
Det som var jobbigt var att man inte visste om
grannen hade besök eller skulle få besök av sina
polare.

Har sedan jag upptäckte vilka hon umgicks med hållt
dörren låst, vare sig jag bara gått ner i tvättstugan eller
varit hemma.

Har ikväll tittat på sista Vinterspelen med Gunde Svan som
programledare och jag har skrattat som bara den.
När Plexus skulle igenom ringen med skidorna så skrattade ju
Gunde så han ramlade omkull och då skrattade jag ännu mer.

Man skulle nog inte göra det bättre själv, men det har iallafall
varit 3 underhållande dagar och jag har skrattat så magmusklerna
ömmar.

Ha nu det bra och på återseende.

Kommentarer
Postat av: Emma Lina

sv: hahah xD hur äre med dig då? :D

2010-02-11 @ 21:33:01
URL: http://emmaliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0