Trevligt med gamla vänner.

 

Idag har man varit i tvättstugan och medans jag väntade på
att maskinen skulle bli klar så tog jag mig en tupplur.
Känns som att min halsont blir värre och nu till råga på allt
så har jag problem med axlarna också. Suck!
Nog om det.

En glad nyhet är att Jennys kusin ganska säkert kommer hit
igen, hon trivdes så bra här hos oss.

Häromdagen när jag kollade mejlen så hade ett brev kommit
från en gammal bekant.
Det var kul att höra av henne.
Vi ska fortsätta att ha kontakt och när hon hälsar på
så ska vi eventuellt gå och fika.
Jätteroligt!

Vi gick på samma skola fast hon en klass under mig.
Har egentligen kännt varann sen vi var små, hon bodde
i samma hus som mina systrars faster.
När vi hälsade på där så lekte Camilla och jag.

Vi kommer nog att ha mycket att prata om när hon kommer
och inte bara det, man kanske kan göra en tågresa ner till
henne också när tillfälle ges.

Ha det bra och må gott!


Kommentarer
Postat av: Lena

Va? "Mina systrars moster" ?

Vi systrar har väl samma mostrar så vitt jag vet, ha ha.

2010-02-26 @ 23:01:59
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0