Intressant dag och Bröllopsdag.

Idag är det mor och fars bröllopsdag.
Jag var ute i tid den här gången, jag bjöd dom
på middag i söndags.
Jag har i alla år kommit ihåg deras bröllopsdag,
men de senaste åren har jag glömt bort det.
Denna gång kom jag på det för jag har skrivit upp
det i almanackan.

Grattis på Bröllopsdagen mor och far!

Har för en stund sedan kommit hem från kursen,
det var en föreläsning om "Destination Järvsö" med
Kajsa Hedberg.
Vilket energiknippe hon är, skulle vilja ha lite utav den.
Det var Kajsa som hjälpte CuO i höstas med återbesök av
Sven-Ingvars, dans på dansbanan och ett öltält för de som
var törstig.
Hon är om sig och kring sig.

Ska kontakta henne om mitt projekt som jag vill ordna.
Hon har väldigt många ideér, lite ska hon få dela med sig
till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0