Julen ska ut.

Har idag fått jobbat på apoteket.
Efter det så gick man hem för att byta om och
gå på kursen som började idag efter juluppehåll.
På eftermiddagen så bytte man om till jobbarkläder
igen för att städa på banken, men nu är det gjort och
jag har haft fullt upp här hemma sen jag kom hem.

Har bytt gardiner och belysning i köket, blev jättenöjd
med gardinerna jag fick av mamma. Fint sörru!
Att ordna kablarna till de lampor jag har är också fixat.
Det var glapp i strömbrytarna så jag måsta upp med
dom för att knipsa av och fixa till det lite snyggare,
så nu lyser alla lampor utan att det glappar.

I morgon så fortsätter jag att städa ut julen,
måste ju bli klar med det tills på torsdag då man
blir ett år äldre.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0