Kilen By Night Är Över.

Ja, då var man hemma igen.
Helgen har varit lugn och skön,bara ätit och druckit gott.
Mycket tok har det också varit, men som man brukar säga:
"Ett gott skratt förlänger livet" och det har jag verkligen gjort
i helgen.
Tack än en gång Lena och Lars för en bra helg.

I morgon är det ny vecka och det är jobb som gäller,
tack och lov att graderna har ökat så man slipper frysa
om näsan längre.
Det negativa med att graderna stiger är att lägenheten blir kall
och den temperatur jag hade i mitt kök idag +18grader,
så lågt har jag inte haft på de år jag bott här.

En kort resumé över helgen blev detta och nu ska jag lägga mig
för att sova om man ska orka upp i morgon.

God Natt!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0