Kul med träning. :)



Så här hoppas man ju att det ska se ut om ett tag.
Nyttig mat och motion.

Har idag varit på "pace gym" och fått prova på alla maskiner
de har där.
Han som var där och instruerade mig och en till heter Oskar,
funderar på om det är Marianas fd grannes pojk.

Det var jobbigt de 10 minuter man stog och trampade i den
maskin man alltid ska börja med för uppvärmning, man fick upp
mjölksyran en del.
De andra maskinerna som fanns gick lätt att ställa om vikten på
och det var faktiskt riktigt roligt att träna.

Det var ju flera år sedan jag styrketränade sist så jag har nog
säkert träningsvärk i morgon.
Musik var igång och man satte sig vid en station och tränade i
45 sek sen var det 15 sek vila det blev musik i 45 sek igen och
sedan bytte man station.

Alltså 2ggr 45 sek på varje station.
Jag längtar redan till nästa måndag,
ska öka på vikterna då så man får lite mer motstånd än jag fick idag.

Har bestämt mig för att betala avgift för ett helt år, det kostar 2500kr.
För ett halvår kostar det 1600kr+50kr för att få ett passerkort.
En månad 400kr+50kr (passerkort), så det är ganska uppenbart om vad som är billigast.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lena

Va kul!

Ja du är nog branog stel i morgon när du ska ur sängen, ha ha

2010-01-25 @ 18:41:33
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0