Ny design.

Jaha, då har man fått sin blogg omdesignad.
Kan kanske bli lite mer redigerad om man kommer på något.
Jag är helnöjd och Tack Madeleine för att du är så snäll
och hjälper mig.

I morse vid 06.00 när man kollade graderna så stod de på -26.
Kläderna blev t.o.m stela av kylan.


I morgon har jag fått lite extra timmar, en på iss ville ha en
semesterdag och undrade om jag kunde ställa upp.
Självklart kan man göra det när man har så några timmar
i veckan, det behövs ju extra pengar i plånboken ibland.

Har funderat lite på det jag nämnde i nov början på dec,
det om att jag ska vara kvar på iss eller ej.
Just nu känns det bra men tankarna går fram och tillbaka
om hur jag ska göra.
Jag ska i allafall vara kvar nu, får ta en månad i taget.

I morgon åker jag till Kilen och blir där i helgen.
Skönt att komma hemifrån om så bara för en helg.
Får se om man hittar något projekt att börja med annars
latar jag mig gärna framför tv:n med ett glas vin. ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker att vi röstar på att lata oss framför TV:n med ett glas vin..... eller två :)

2010-01-07 @ 16:35:49
URL: http://lelibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0