Ond hals men piggare.

Är hemma och sjukskriven idag med.
Har så ont i halsen när jag sväljer och sova om nätterna
är nästan omöjligt pga hostan.

Måste iallafall iväg och handla, mamma ska skjutsa mig.
Det går bra att svälja så länge jag dricker hett vatten
med halstabletter i men vill jag dricka kaffe så blir jag
sämre!?
Nog om det.

Har på morgonen tagit hand om mitt ansikte och har
t o m lagt på foundation, känner mig genast lite piggare
för man blir ju så mjuk av produkterna jag köpte.

I vanliga fall så är inte jag den sorts människa som
använder vare sig rengöring eller fukttillförande till ansiktet,
men sen jag köpte dessa varor från Mary Kay så kan jag
inte låta bli.
Det jag ska inhandla nästa gång är puderfoundation, det blev
en större förändring i mitt ansikte när jag använde det.

Len som en barnrumpa. Jaa, det var länge sen sist. Hi,hi!

Ha en bra dag och på återseende. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0